2023-2024 m.m.

2023-2024-metodinio-būrelio-planas.pdf
Adobe Acrobat Document 209.9 KB

METODINIS PASITARIMAS 2024 M.

 

   2024 m. sausio 3 d. Pasvalio rajono savivaldybės Švietimo pagalbos tarnyboje vyko Pasvalio rajono logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinio būrelio susirinkimas. Pasvalio r. sav. ŠPT logopedė (specialioji pedagogė) Andromeda Baršauskienė skaitė pranešimą „Aiškus šriftas - vienas iš universaliojo (įtraukiojo) dizaino dalelių. Rekomendacijos dėl aiškaus šrifto“.  Rekomendacijos dėl aiškaus šrifto užtikrina, kad elektroninis ir popieriuje išspausdintas tekstas būtų geriau įskaitomas tiek regos problemų turintiems mokiniams, tiek mokiniams turintiems mokymosi sunkumų. Kartais, net nepagalvojame, kaip tai svarbu. 

   Pasvalio Lėvens pagrindinės mokyklos specialiojo pedagogė-logopedė Inga Ruželienė skaitė pranešimą  „Išmaniųjų ekranų  įtaka sociokognityvinių procesų formavimuisi. Alfa kartos vaikų  raidos ypatumai“. Nesaikingas išmaniųjų įrenginių naudojimas daro didelę žalą  vaikų vystymuisi, svarbu laikytis susitarimų ir riboti jų naudojimą. Rajono logopedės ir spec. pedagogės pasidalino savo patirtimis ir  įžvalgomis. 

 

Lėvens pagrindinės mokyklos Ustukių skyriaus

specialioji pedagogė Lijana Mačėnienė, 2024-01-04

 

 

KŪRYBINIŲ DARBŲ PARODA

 

Virš 500 kojinių puošia Pasvalio rajono savivaldybės Švietimo pagalbos tarnybos duris, langus, sienas, lubas. Nerasi nei vienos tokios pačios... Netiki? Ateik, aplankyk Pasvalio rajono mokinių kūrybinių darbų parodą „PAPUOŠI KOJINĘ - RASI DOVANĄ“ ir įsitikinsi.

Nuoširdus AČIŪ vaikams ir 110 suaugusiųjų asmenų, kurie rūpinosi, kad vaikai nestokotų kūrybiškumo ir jų kojinės pasiektų Tarnybą.

Paroda veiks iki 2024 m. sausio 15 d.

 

Andromeda Baršauskienė, Pasvalio r. sav. ŠPT logopedė

(specialioji pedagogė), 2023-12-15

 METODINĖ DIENA ,,ĮTRAUKTIES ĮGYVENDINIMO GAIRĖS ŠVIETIMO ĮSTAIGOJE“

 

Spalio 13 dienos popietę Pasvalio krašto muziejuje susitikome su kolegėmis iš Radviliškio. Be įtampos ir įsipareigojimų, ramiai ir jaukiai sėdint prie apskrito stalo, gurkšnojant arbatą ar kavą, diskutavome apie įtraukųjį ugdymą.

Mintimis pasidalino ne tik pagalbos mokiniui specialistės, bet ir pradinių klasių mokytojos, bei mokytojų padėjėjos.

Visos sutikome, kad švietimo sistemoje šiuo metu yra tikra netvarka. Mokyklose nebeliko psichologų. Švietimo įstaigose trūksta papildomų rankų ugdant ne tik spec. poreikių vaikus. Tik ten, kur yra intensyvi pagalba ir rezultatai labai geri būna. Todėl pasidžiaugėme, kad ŠPT visada sutinka bendradarbiauti ir pasidalinti savo turimais specialistais.

Atsisveikinome su mintimi, kad labai svarbu komandos bendradarbiavimas, supratingumas ir palaikymas.

 

 

Aistė Kunskaitė, Pasvalio l/d „Liepaitė“ logopedė metodininkė, 2023-10-13